Gwarancje, reklamacje, zwroty

Zdecydowana większość naszych produktów jest objęta gwarancją producenta. Pamiętaj jednak, że bardzo często na karcie gwarancyjnej będzie Ci potrzebna pieczątka. Uzyskasz ją w odpowiednim dziale naszego sklepu. Udaj się do niego od razu po zakupie towaru. Na podstawie podbitej gwarancji z łatwością złożysz reklamację w przypadku wadliwego działania sprzętu. Jeśli sprzęt bądź element, który zakupiłeś, nie działa poprawnie, na podstawie podbitej gwarancji i dowodu zakupu możesz go wymienić lub oddać. Reklamację możesz złożyć na kilka sposobów: osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Wybierz formę, która jest dla Ciebie najbardziej komfortowa. Oprócz złożenia reklamacji przysługuje Ci także zwrot towaru. Kupiłeś więcej farby, niż potrzebujesz? Nic nie szkodzi. W sklepie Castorama możesz zwrócić zakupione, zamknięte fabrycznie opakowanie. Zwrot obejmuje również wiele innych grup produktów. Wszystkie te czynności, czyli gwarancje, reklamacje zwroty, wykonasz bez problemu i bez konieczności odpowiadania na zbędne pytania.